Logowanie - Rejestracja
Koszyk: 0 produktów  |  0 PLN
Jesteś tutaj: Pomoc

Pomoc

Jak bezpiecznie odebrać paczkę?

Jak bezpiecznie odebrać paczkę?

 

Zapoznaj się z poniższą instrukcją, a unikniesz nieprzyjemnych sytuacji! Dowiesz się m.in. jak należy sprawdzić paczkę przed odebraniem od kuriera i co zrobić jeśli paczka została odebrana, a zamówione produkty nie spełniają twoich oczekiwań.
 
1. Zanim podpiszesz list przewozowy – sprawdź stan opakowania zewnętrznego.
 
Zwróć uwagę na:
+ jakość taśm – sprawdź czy nie są poprzerywane lub poprzecinane
+ stan pudełka – sprawdź czy nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone
 
2. Jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Masz do tego pełne prawo.
 
Jeśli jednak wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność „za pobraniem”, przekaż kurierowi należną kwotę.
 
3. Odbierz przesyłkę, ale NIE zwalniaj jeszcze kuriera.
 
W obecności kuriera otwórz pudełko i sprawdź, czy przesyłka jest kompletna, a produkty nie są uszkodzone.
 
Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół. To powinno przekonać go do pozostania.
 
4. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody.
 
Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Pamiętaj również, aby zachować kopię protokołu. To bardzo ważne!
 
5. O każdym zastrzeżeniu powiadom obsługę sklepu w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki. W mailu nie zapomnij podać numeru zamówienia – ułatwi nam to identyfikację. Opisz również dokładnie co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz czy oczekujesz wymiany towaru, czy wolisz zwrot pieniędzy.
 
Napisz reklamację na adres:
 
Najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszych krokach.
 
PAMIĘTAJ! Tylko postępowanie zgodne z powyższymi zasadami pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zwrot zakupionego towaru

Jeśli kupiłeś produkt w naszym sklepie i już po zakupie rozmyśliłeś się, nie przejmuj się.

Możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Oczywiście jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest niezniszczony i nie był używany.

 

Co zrobić, żeby zwrócić towar?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony przez siebie towar, odeślij go nam w nienaruszonym stanie na poniższy adres:

Beta

Ul. Tkaczy 6/1

01-346 Warszawa

wraz z dopiskiem „Zwrot”

Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, a także oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

Reklamacja zakupionego towaru

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia możesz reklamować towar. W tym celu powinieneś odesłać go na adres reklamowany na adres:

Beta

Ul. Tkaczy 6/1

01-346 Warszawa

wraz z dopiskiem „Reklamacja”

Do reklamowanego towaru powinieneś dołączyć dowód zakupu oraz pisemnie wskazać przyczynę zwrotu wraz z żądaniem wymiany lub naprawy, bądź też obniżenia ceny lub odstąpienie od umowy.