Logowanie - Rejestracja
Koszyk: 0 produktów  |  0 PLN
Jesteś tutaj: Pytania

Pytania

1. Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupów?

- Nie, ale taka forma jest dla Państwa bardziej opłacalna, ze względu na liczne promocje.

Jeśli jednak Państwo chcecie to zamówić można również 

- mailowo:

- telefonicznie: 502 029 872

 

2. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

- Oczywiście. Na warszawskim Bemowie - jednakże zawsze po uprzednim umówieniu mailowym lub telefonicznym. Można oczywiście na miejscu także zapłacić.

 

3. Nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń ze sklepu? Czemu?

- Przede wszystkim należy sprawdzić czy podczas rejestracji został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarza się np. że prawidłowy adres to xxx@o2.pl, a zamiast literki “o” została wpisana cyfra “0”. Zdarzają się również literówki w adresach.

 

4. Chciałbym/chciałabym dowiedzieć się więcej o danym produkcie ...

- Zawsze staramy się aby opisy produktów dostępnych w naszym sklepie były wyczerpujące. Jeśli jednak coś Państwa zdaniem wymaga doprecyzowania - jesteśmy do dyspozycji zarówno pod mailem jak i pod telefonem. Koniec języka za przewodnika jak mawiają :)

 

5. Czy wystawiacie Faktury Vat?

- Tak, oczywiście. Standardowo do każdego zakupu dołączamy paragon. Jeśli Państwa życzeniem jest otrzymanie Faktury Vat prosimy o taką informacje mailowo bądź telefonicznie.

 

6. Chciałbym/Chciałabym zwrócić zakupiony towar. Co mam zrobić?

Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

7. Czy wysyłacie produkty za granicę?

Tak, przygotowaliśmy specjalną ofertę na wysyłkę na terenie całej Europy. Dokładny cennik oraz formy wysyłki znajdują się w "Kosztach wysyłki". Ja

 

8. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

- Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.

 

Jeśli po przeczytaniu powyższych nie znalazłeś/aś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, prosimy o skontaktowanie się z nami. Postaramy się pomóc w każdej sprawie dotyczącej zamówień w naszym Sklepie.