Logowanie - Rejestracja
Koszyk: 0 produktów  |  0 PLN
Jesteś tutaj: Pomoc

Pomoc

Jak bezpiecznie odebrać paczkę?

Jak bezpiecznie odebrać paczkę?

 

Zapoznaj się z poniższą instrukcją, a unikniesz nieprzyjemnych sytuacji! Dowiesz się m.in. jak należy sprawdzić paczkę przed odebraniem od kuriera i co zrobić jeśli paczka została odebrana, a zamówione produkty nie spełniają twoich oczekiwań.
 
1. Zanim podpiszesz list przewozowy – sprawdź stan opakowania zewnętrznego.
 
Zwróć uwagę na:
+ jakość taśm – sprawdź czy nie są poprzerywane lub poprzecinane
+ stan pudełka – sprawdź czy nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone
 
2. Jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Masz do tego pełne prawo.
 
Jeśli jednak wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność „za pobraniem”, przekaż kurierowi należną kwotę.
 
3. Odbierz przesyłkę, ale NIE zwalniaj jeszcze kuriera.
 
W obecności kuriera otwórz pudełko i sprawdź, czy przesyłka jest kompletna, a produkty nie są uszkodzone.
 
Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół. To powinno przekonać go do pozostania.
 
4. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody.
 
Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Pamiętaj również, aby zachować kopię protokołu. To bardzo ważne!
 
5. O każdym zastrzeżeniu powiadom obsługę sklepu w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki. W mailu nie zapomnij podać numeru zamówienia – ułatwi nam to identyfikację. Opisz również dokładnie co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz czy oczekujesz wymiany towaru, czy wolisz zwrot pieniędzy.

 

6. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy czy wątpliwości - zawsze możesz do nas zadzwonić - 502 029 872
 
Napisz reklamację na adres: info@beta-zabawki.pl
 
Najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszych krokach.
 
PAMIĘTAJ! Tylko postępowanie zgodne z powyższymi zasadami pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zwrot zakupionego towaru

Jeśli kupiłeś produkt w naszym sklepie i już po zakupie rozmyśliłeś się, nie przejmuj się.

Możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Oczywiście jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest niezniszczony i nie był używany.

 

Co zrobić, żeby zwrócić towar?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony przez siebie towar, odeślij go nam w nienaruszonym stanie na poniższy adres:

Beta

Ul. Tkaczy 6/1

01-346 Warszawa

wraz z dopiskiem „Zwrot”

Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, a także oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

Reklamacja zakupionego towaru

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia możesz reklamować towar. W tym celu powinieneś odesłać go na adres reklamowany na adres:

Beta

Ul. Tkaczy 6/1

01-346 Warszawa

wraz z dopiskiem „Reklamacja”

Do reklamowanego towaru powinieneś dołączyć dowód zakupu oraz pisemnie wskazać przyczynę zwrotu wraz z żądaniem wymiany lub naprawy, bądź też obniżenia ceny lub odstąpienie od umowy.