1. Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupów?
- Nie, ale taka forma jest dla Państwa bardziej opłacalna, ze względu na liczne promocje.
Jeśli jednak Państwo chcecie to zamówić można również
- mailowo: info@beta-zabawki.pl
- telefonicznie: 502 029 872
2. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
- Oczywiście - jednakże zawsze po uprzednim umówieniu mailowym lub telefonicznym. Można oczywiście na miejscu także zapłacić.
3. Nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń ze sklepu? Czemu?
- Przede wszystkim należy sprawdzić czy podczas rejestracji został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarza się np. że prawidłowy adres to xxx@o2.pl, a zamiast literki “o” została wpisana cyfra “0”. Zdarzają się również literówki w adresach.
4. Chciałbym/chciałabym dowiedzieć się więcej o danym produkcie ...
- Zawsze staramy się aby opisy produktów dostępnych w naszym sklepie były wyczerpujące. Jeśli jednak coś Państwa zdaniem wymaga doprecyzowania - jesteśmy do dyspozycji zarówno pod mailem jak i pod telefonem. Koniec języka za przewodnika jak mawiają :)
5. Czy wystawiacie Faktury Vat?
- Tak, oczywiście. Standardowo do każdego zakupu dołączamy paragon. Jeśli Państwa życzeniem jest otrzymanie Faktury Vat prosimy o taką informacje mailowo bądź telefonicznie.
6. Chciałbym/Chciałabym zwrócić zakupiony towar. Co mam zrobić?
- Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.
7. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
- Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.
Jeśli po przeczytaniu powyższych nie znalazłeś/aś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, prosimy o skontaktowanie się z nami. Postaramy się pomóc w każdej sprawie dotyczącej zamówień w naszym Sklepie.